21 Mart 2012 Çarşamba

             <<TEŞEKKÜRLER LA CHATAFAT>>

  Kızlar çekilişte kazandığım ve günlerdir beklediğim hediyem bugün elime ulaştı sonunda =)
tabi bazı gecikmeler sonrasında ..
bu gecikmenin şirketle alakası yok tabi
öncelikle parmak ölçümü yanlış hesaplamışım
sonra evde olmayışım derken ancak bugün görebildim =)
neyse fazla uzatmayım
ama çok beğendiğimi belirtmeliyim
hemde umduğumdan da güzellll
şimdi de sıra sizde
sırayla elbette =)
ben kaç gün bekledim bikaç sn bekleseniz birşey olmaz dimi =))
dayanamadım artık =( ve yırtmış bulundum bi anda
kutusu pembe olsaymış :D
kartvizitin üzerinde ürünün resmi ve fiyatı yazıyor

boyutu çok küçük değil =)
hala parmağımda çıkaramıyorum... =)
ee kızlar nasıl beğendiniz değil mi =)
yorumlarınızı bekliyorum
hem zaten ilk yazım =)

5 yorum:

  1. evet bende bayılırım böyle kocaman yüzüklere iyi günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım daha iyisi sana olsun =)

      Sil
    2. :)) inşallah can..

      Sil
  2. harika. gue gule kullan. :)

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil