21 Nisan 2013 Pazar

--BİTİRDİKLERİM--

Sırasıyla yazacak olursam;
 1-Jenny willy ıslak bebek havlusu; yumuşak petekli dokusu var alkolsüz yumuşacık ama kokusu yok allerjen içermemesi açısından bebeğimde kullandım.
 2-Vchy normaderm;ürün güzel fakat çok sivilceli bir cildiniz varsa çok etkili olmuyor,fakat hafiften kızarıklık ve temizleme amacıyla kullanacaksanız güzel bi ürün.
 3-Oriflame suya dayanıklı rimel;bu ürünü çok uzun zamandır kullanıyorum çok güzel kalıcı ve doğal görünüm sağlıyor sanki gözünüzde rimel yokmuş gibi çok kişi isim sordu fakat nedense ürün kataloglarda yok olsa hemen alıcam bi kaç tane stok yapıcam.
 4-Molfix sensitive;yeni doğanlara özel bi ürün olduğundan bu üründe kokusuz yumuşa dokulu güzel bi ürün.
 5-Rexona;hoş kokulu güzel bi ürün.
 6-Avon active;bu ürün şuan kataloglarda farklı bi şekilde satışa sunuluyor sanırım biteli oldu biraz resmi çekmeye anca fırsatım oldu =) alkolsüz bi ürün güzel fakat ben artık avon  satın almıyorum.
 7-Buhara pamuklu çubuk
 8-Oriflame cherry & mocha; kokusu kiraz ve kahve içeriyor elleri de yumuşacık yapıyor adeta ipeksi bi dokunuş yakalıyorsunuz bu ürünün sabunu da vardı biteli çok oldu atmışım paketini.Sanırım artık satışta değil.
 9-Oriflame daily hand care; gliserin ve tatlı badem yağı içeren bu kremde elleri yumuşacık yapıyor kokusu da badem ağırlıklı.
Ürünlerle ilgili merak ettiklerinizi sorarsanız seve seve cevaplarım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder