7 Aralık 2013 Cumartesi

KAHVE BAHANE ETKİNLEŞMEMİZ =)

Cansanatın KAHVE BAHANE HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ'nde Melis ile eşleşmiştim.
tabi ben her zamanki gibi vakit bulup da bi post hazırlayamadım =(
gerçi elime 3 gün oldu ulaşalı nedense geç gelmiş ve eşim gitti ptt den aldı.
neyse işte sadete geleyim
benim için çok hoş bi kutu hazırlamış ve minik oğluşumu da unutmamış düşünceli arkadaşım =)
ve işte hediyelerimiz
hepsini de ayrı ayrı çok sevdim ve severek dekullanacağız
etkinlik tanışmamıza vesile oldu dilerim dostluğumuz baki olsun canım =)
merak edenler için benim gönderdiğim paket için tıklayın =)


2 yorum:

  1. Hımmmm... Hepsi de çok güzel, iyi günlerde, keyifle kullan inşallah. Katılımın ve paylaşımın için teşekkürler, oluşuna da kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim böyle bi etkinlik düzenlediğin için =)
      tekrarlarını bekleriz =)

      Sil