12 Aralık 2013 Perşembe

WATSONS ALIŞVERİŞİM =)




Garnier yüz yıkama jelini uzun süredir kullanıyorum.2-3 sene olmuştur hamileyken de kullandım sivilce siyah nokta ve lekelere iyi geliyor bende hamilelikte oluşan lekelerden olmadı hiç etkisi var mıdır bilemem ama bana çok iyi geldi hala almaya devam ediyorum =)
ve çok kişiye de öneri de bulundum ve çok beğendiler hatta erkek kardeşim bana geldiğinde kullanmış bezeli sivilceleri vardı akşam kullanıp sabah kalktığında ''abla o fırçalı yüz yıkama jeli bana çok iyi geldi baksana hepsi indi'' dedi =) bende ona verdim kendime de tekrar aldım.
teyzem de cildinin fazla yağından yakınırdı hep ben alırken o da aldı ve çok memnun kaldığını söyledi
kısacası; ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM =)
(watsons dışında 5-6 tl ye kadar zararlı alırsınız benden sölemesi ;)  )
Dove setini ilk defa aldım zaten bu şekildeki seti stoklarla sınırlıymış çantası da çok hoş =)
Activex sıvı sabun da inidirimdeydi hemen aldım çok hoş bi kokusu var.adını hatırlayamadığım bi parfüm kokusunda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder